Tuesday, February 1, 2011

shoping

ptg tadi sayerr n kwn2 nak pi beli barang untuk ceria kan kelas......sayer,zulnia n ain pergi ngan kakak ain uhuhuu.....rina kata kul 4kene ada depan psi tuuuu....kami sampai kat psi tuu takde seorang punn kat situuu....beberapa minit kemudian nadiah n aisyah pun sampai...uhuhuuhu....kami pun belilahh barang for keceriaan kelas...kami semua pun tunggulahh rina tuuuu
kami pun pergi kedai era nona nak beli rebennnn sementara tunggu lah rina tuuu
lepas tuu rina mesej dia kata lepas asar baru datang

kami pun pergi lah kedai al fatihah....then nadiah pun belilahh barang kat situuuu....kata kat papan tanda kat almari tu 3pcs rm2.00.....rupe2nyer rm1.30 sekeping......nadiah pun gerammm
tapi nadiah beli jugakk kertasss tuuuuu......
kami pun pergi ke psi semulerrrr...pahtu zulnia kata nak beli nestum adiklahhh.....bab mok dia suh beliiiiii.......aisyah n nadiah pah depan dohhhhh......then kita org pun tinggalkan aisyah n nadiah tuuuu kami pn masuk pok eng tin......lepas tuuu kami keluarrr dari pok eng tin tuuuuu...then kami pun tunggu rina depan psi tuuu.....tidak lama kemudian rina punn sampaiiii......

kami pun beli alat2 untuk ceri kan kelass tuuu n buku pafa....org len beli buku pafa sayerr beli kinder joyyy.......ehhehehehehe......then kami pun pergii era nona balikkk nak cari rebennnnnn tuuuuuu
then lepasss tuu semua org raserr laparrr...then kami semua punn pergi kfc.....pi lahh mkn.....kakak ain pi cc....lepass tu kami punn pergii singgah kat kedai gambarr tuuuuu.....aisyah nak cari apa tahh kat kedai tuuu
kami punn berjalan pulanggg.....tiba2 kami pun sedar yg rina tak de ngan kamiii.....rupa2 nyerr ada kat kedai tuuu dia tgh merenung sesuatuu...rupa2 nyerr dia tgk kamera D3100 kat kedai tuuuu.hahahahhaa

No comments:

Post a Comment