Monday, March 21, 2011

amy sofbol fwenzz

 my fwenzz......
 3 gurlzzz
 mcm kembar kan??? tak lahh mereka tak kembar pun kwn jerwpp
 aiza n leyla
 omel kann??
 rosmah n aiza.....
 gillorrrr gambarrrrrr
hikhikhikhikhiihikhikhikhik

Friday, March 18, 2011

my sofbol fwenzz

aiza n lailatul......

my sofbol fwenzz

uhuhuhuh.......minah-minah lepakkk katt tangga.......
cantek kann dia orggg????
no ngoratt2 kayyy.......nak ngorat.....kasi tahu saja lahhhhh

Thursday, March 17, 2011

my sofbol fwenzz

this leyla lailatul........comell kann????
sayer panggil dia lailatul......sempat lagi pos tu 

Wednesday, March 16, 2011

akilah amirah (my senior)

this is my senior akak akilah.........cantek kan?
uhuhu......dia sepupu kwn sayer......
no ngorat2 kay!!!

puteri

ni kwn sayerrr
nama dia puteri ni blog dia
tgk lah....
alang2 tgk follow lah laluuuuuuuuu

my sofbol fwenzz

minah-minah lepak kat tangga.......tak dok kerja sungguh lahhhh.....hahaha......ni kwn2 sofbol saya......dia org form 3......dia org panggil sayer norzila sebab sayer suker pakai baju machingg......mereka panggil sayer cam tuh sebab cikgu norzila pun sukerr machingg
uhuhuhuu

Monday, March 14, 2011

kakak ku

kakak ku main saljiii bestnyerrrr........dengki lahhh saya dgn diaaaa nihhhhh.......dia kata sejuk gilerrrrr saljiiiiii
aku nak belajar bersungguh-sungguh......nak jadi cam dia jugakkkkkkkk
nak jadi doctor askar bahagian tulang.......

me

koyaaa selaluuuuuuuu........in my classss......i always wear the spect like that.....cause i like to wear it like that........

Sunday, March 13, 2011

kakak ku nurse

my sister
kakak ku yg ni sorang nurse.......NURSE QISS.........
belajar kat iucn.........
uhuhuhuu
















my sister

my sister 
now she at moscow....studied medical there....she want to be a doctor.......DR.KIA 
miss her veryyyyy muchhh <3 <3 <3

my fwenzz

lama tak jumper mereka......dah 5 bula dah berpisah....mungkin muka dia ortg ada sedikit perubahan
harap mereka sihat selaluuuu

my sofbol fwenzz

pakai payung lam kelasss tak de kerja betullahhhh
comelll kann semua gurlzzzz nihhhhh

hey

status>>sad 


banyak gilerrrr kerja sekolahhhhh....nak mkn dulu pastuhh baru buat kerja sekolahhhhhhhh

kem

baru lepas balik dari kem itergeriti anjuran ANJURAN HOTEL MANEGEMENT UITM.....yg belangsung pada 11 march hingga 12 march 2011.....
besttt gilerrrrrr