Thursday, August 4, 2011

sofboll

errmmm pasukan sofboll sekolah aizek tahun niyh dah berpecah...mereka dah tak nak maen sofbol disebabkan masaalah dgn cikgu...tahun depan aizek dah tak der pemain...sekarang niyh tinggal lah saya keseorangan..mereka mmg betul2 tak nak maen sofboll dahh...i will try find the person who want to play sofboll...i love sofboll very much...sofboll ialah masa depan ku..tanpa sofboll ku tidak akan berada di sini sekarang..terima kasih kepada Allahyarham encik mohd abdul rahman cozz Allahyarham dah selamatkan nyawa saya dari kemalangan...thanks very muchhh...Allahyarham ialah seorang pemain sofboll..ketika saya umur 2 tahun saya dilanggar dgn sebuah kereta..Allahyarham yg selamatkan saya...dia yg ajar saya cara2 nak maen sofboll...cozz that i love sofboll very muchh...

No comments:

Post a Comment