Thursday, September 29, 2011

amber f(x)

aku tak kan lupakan senior ku ini....yg banyak memberi ku cara untuk berdikari...untuk menyelesaikan masaalah ...aku menjadi manusia yg baik kerana mereka semua....aku blh pikir secara rasional kerana mereka lah....mereka memberi ku pelbagai cabaran hidup...disebalik aku bermusushan dgn mereka ada satu pengajaran yg aku dapat dari mereka iaitu persahabatan itu amat penting....kerana sahabat lah orang yg paling kita sayang dan orang yg selalu tlg kita...merekalah senior terbaik akuh....aku tak kan lupa kan mereka buat selama-lamnya...they are good senior...walaupun org kata mereka ni geng katang lah apa lah n macam2 lagi....tapi siapa yg mengenali mereka betul2...org tersebut akan tahu sapa mereka sebenar..dan tidak pernah menyesal berkawan dgn mereka....i love my senior.... 

No comments:

Post a Comment